általános szerződési feltételek

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2017.07.01.

Jelen ÁSZF a 4WD Profi Shop Kft. (a továbbiakban Vállalkozás) által üzemeltetett www.patroldoktor.hu weboldalon található webáruházban elérhető online termékértékesítési szolgáltatás Fogyasztók által használatának feltételeit tartalmazza.

Jelen ÁSZF a Vállalkozás valamennyi, a www.patroldoktor.hu weboldalon lévő webáruházában található termékének webáruházban történő megvásárlására vonatkozik.

A Fogyasztó jelen webáruház használatával elfogadja és magára nézve kötelező erejűnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglalt rendelkezéseket.

A Fogyasztó személyes adatainak kezeléséről az Adatvédelmi Nyilatkozat rendelkezik.

Kérjük, hogy megrendelése előtt szíveskedjék figyelmesen végigolvasni a jelen ÁSZF-ben foglalt rendelkezéseket. A megrendeléssel ugyanis a Vállalkozás és a Fogyasztó között szerződés jön létre, melynek nyelve magyar, és melyre a magyar jog az irányadó. A szerződés nem minősül írásban kötött szerződésnek, az ily módon kötött szerződés iktatásra nem kerül, az utólag nem hozzáférhető. A szerződések tekintetében a jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet, valamint az új Ptk. rendelkezései az irányadóak.

A 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet jelenleg hatályos szövege itt olvasható: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=167547.260043 

A Vállalkozás fenntartja a jogot, hogy bármikor, bármilyen változtatást, módosítást eszközöljön a webáruházon, előzetes figyelmeztetés nélkül, valamint annak lehetőségét is, hogy a webáruházat más Domain név alá helyezze át. A változtatás a www.patroldoktor.hu weboldalon történt megjelenéstől lép hatályba.

A vállalkozás jogosult jelen ÁSZF-et a Fogyasztók tájékoztatása mellett egyoldalúan módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően, a webáruház első használatával válnak hatályossá a Fogyasztóval szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni.

  1. A Vállalkozás adatai

Tulajdonos/Üzemeltető: 4WD Profi Shop Kft.

Székhely: 8934, Bezeréd, Dózsa Gy u. 93.

Telefonszám: +36/83-900-030

Telefonos ügyfélszolgálat elérhetőségének ideje: Hétfő-Péntek: 8:00-16:30

Honlap: www.patroldoktor.hu

Elektronikus kapcsolattartás: 

Adószám: 24218098-2-20

  1. A szerződéskötést követő telefonos kapcsolattartásra és a fizetési eszköz használati díjára vonatkozó szabályok

A Vállalkozás biztosítja, hogy a vele kapcsolatba lépő Fogyasztót a hívásért emelt díj nem terheli. E rendelkezés nem érinti az elektronikus hírközlési szolgáltató azon jogát, hogy a hívásokért díjat számítson fel.

A Vállalkozás az adott fizetési mód igénybevételéért a fizetési móddal összefüggésben felmerült általa viselt költséget meghaladó díjat nem számít fel.

  1. A webáruházban történő vásárlás

REGISZTRÁCIÓ

Az áruházunkban történő vásárláshoz KÖTELEZŐ REGISZTRÁLNI, a regisztráció előnye, hogy nem kell minden egyes vásárlásnál újra és újra megadni az adatokat, valamint elsőként kap értesítést akcióinkról.

Ha regisztrálni szeretne, akkor a “Regisztráció” menüpontra kattintva a megjelenő űrlapon meg kell adni személyes adatait. Egy e-mail címhez csak egy regisztráció végezhető el. A regisztráció elküldésekor rendszerünk a megadott e-mail címre egy üdvözlő levelet küld, amelyben a regisztrációval kapcsolatos információkról kap tájékoztatást.

HA MÁR REGISZTRÁLT VÁSÁRLÓNK, akkor vásárlás előtt, az oldal tetején található “Bejelentkezés” gombra kattintva a mezőkbe beírva e-mail címét és jelszavát, tud bejelentkezni. Ha elfelejtette jelszavát, akkor nyomja meg az “Elfelejtette jelszavát?” gombot, ezután írja be a regisztrációkor megadott e-mail címét és a rendszer a regisztrált e-mail címre elküldi Önnek a jelszót.

Fenntartjuk a jogot arra, hogy véglegesen töröljük annak a regisztrációját, aki a megrendelt áru átvételét – annak kiszállításakor – jogosulatlanul megtagadja, vagy az általa megadott szállítási címen nem található.

  1. BEVÁSÁRLÓKOSÁR

Miután kiválasztotta a megfelelő terméket, a “KOSÁRBA RAKOM” gomb megnyomásával rakhat be terméket a virtuális bevásárlókosarába. Amikor egy terméket berak a kosárba, akkor az automatikusan és folyamatosan mutatni fogja a fenti menüsorban a kosárban található termékek darabszámát. Ha a lap tetején, jobb oldalon elhelyezett narancssárga kosár ikonra kattint, akkor láthatja a kosárba helyezett termék(ek) árát, darabszámát és jellemzőit. Itt eldöntheti, hogy tovább vásárol-e a webáruházban a “Nyitólap” gombra kattintva, vagy folytatja a rendelés leadásának menetét.

A “BEVÁSÁRLÓKOSÁR” menüben ellenőrizheti a terméket, annak színét, méretét, mennyiségét, árát.

KOSÁR TARTALMÁNAK MÓDOSÍTÁSA:

  • mennyiség megváltoztatása: a kosárban lévő termék mellett talál egy mezőt, amiben az éppen a kosárban lévő darabszám van, ha ezt szeretné módosítani, akkor egyszerűen a fel-le nyilakkal állítsa be a megfelelő számot
  • termék eltávolítása: a kosár tartalmát a megnevezése melletti „x” gombbal tudja törölni

Amennyiben nem kíván több terméket vásárolni, válassza ki a szállítási módot, majd a lent látható “Tovább a pénztárhoz” gomb megnyomásával a rendelés a következő fázisához jut.

  1. SZÁLLÍTÁSI ÉS SZÁMLÁZÁSI CÍM

A következő lépésben adja meg a szállítási és számlázási adatokat. Alapértelmezettként be van állítva, hogy a szállítási és számlázási cím megegyezzen, amennyiben nem így van vegye ki a pipa jelet a „Szállítás másik címre?” felirat mellett és értelem szerűen töltse ki. A “*”-al megjelölt mezők kitöltése kötelező.

Az adatok kitöltése után adja meg a fizetés módját. Közvetlen banki átutalás esetén, díjbekérőt küldünk e-mailben, amiben mindent megtalál a fizetési feltételekről.

  1. SZÁLLÍTÁS ÉS FIZETÉS

Szállítási mód kiválasztása a “Válasszon szállítási módot” menüpont alatt történik.

A megrendelt terméket kérheti házhoz szállítással, vagy átveheti személyesen telephelyünkön (8393, Szentgyörgyvár, Felsőmándpuszta 0120)

  1. ÁTTEKINTÉS ÉS RENDELÉS KÜLDÉSE

A rendelés elküldése előtt még egyszer részletesen tekintse át a rendelt termékeket, azok paramétereit, a számlázási, szállítási címet. A megjegyzés rovatba megírhatja részünkre a rendeléssel, kiszállítással kapcsolatos egyéb fontos információkat. Ha egyetért a rendelés paramétereivel és a vásárlás feltételeit elolvasta és elfogadta, akkor a “Megrendelés elküldése” gomb megnyomásával rendelését véglegesíti és elküldi munkatársainknak.

Az áruházban feltüntetett Forint árak minden esetben az ÁFA-val növelt bruttó árak.

VISSZAIGAZOLÁSOK

A rendelést követően az Ön által megadott e-mail címre automatikusan kapni fog egy rendelés visszaigazolást, melyben tájékoztatjuk a rendelés paramétereiről.

  1. Fizetési feltételek

Tájékoztatjuk Kedves Vásárlóinkat, hogy megrendelésük leadása fizetési kötelezettséggel jár.

A jelen webáruházban feltüntetett Forint árak, minden esetben az ÁFA-val növelt bruttó árak.

A vásárlás során, miután a Fogyasztó jóváhagyta megrendelését, a kiállított megrendelőben részletezve, feltüntetésre kerülnek a megrendelt termékek és azok bruttó árai, a bruttó részösszeg és a bruttó végösszeg.

A vételár teljes kiegyenlítéséig a termék a Vállalkozás tulajdonát képezi. Ha a termék a vételár teljes kifizetését megelőzően mégis, bármely okból a Fogyasztó birtokában kerülne, úgy a Fogyasztó teljes körű felelősséggel tartozik a vállalkozás irányába a termékben bekövetkező károk tekintetében.

  1. Szállítás és teljesítési határidő

A regisztráció, illetve a rendelés folyamata során történik a szállítási cím rögzítése, a Fogyasztó által. A Fogyasztónak lehetősége van a szállítási címtől eltérő számlázási cím rögzítésére.

Kérjük a Fogyasztókat, hogy pontosan töltsék ki a mezőket, a későbbi problémák elkerülése érdekében.

A Vállalkozás a megrendelt termékek kiszállításakor az Ön részére, a kifizetés igazolására, a termékkel együtt számlát ad.

A fogyasztónak a megrendelt terméke(ek)et lehetősége van Magyarország egész területére házhoz szállítással történő átvételi móddal kérni. Ebben az esetben a megrendelt terméket a kiszállítást végző vállalat munkatársaitól veheti át.

Megrendelőnk adatait bizalmasan kezeljük. A rendelés és a csomag tartalmát nem fedjük fel harmadik fél előtt és adatait is csak a szükségesség érdekében a futár cég ismeri.

A fogyasztó fogyasztási kifogását az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

4WD Profi Shop Kft.

8934, Bezeréd, Dózsa Gy. u. 93.

Telefon: +36/83-900-030

E-mail: 

A kifogások előterjesztésének időtartama: Hétfő-Péntek: 8:00-16:30

A Fogyasztó jogvita esetén az alábbi rendelkezési módok közül választhat:

a.) Közvetlen egyeztetés a Vállalkozással személyesen, telefonon, vagy írásban.

A Fogyasztó a panaszát a jelen pontban írt elérhetőségeken választása szerint szóban, ezen belül is személyesen, vagy telefonon, vagy írásban teheti meg.

Szóbeli panasz beérkezése esetén az azonnali kivizsgálásra, illetve szükség szerint orvoslásra kerül, a vonatkozó jogszabályi rendelkezések szerint. Amennyiben a jogvita ezen úton nem rendeződik, úgy a Vállalkozás a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, amelynek egy példányát legkésőbb az eredménytelen szóbeli telefonos egyeztetés napjától számított 3 munkanapon belül megküld a Fogyasztónak az általa megadott címére, eredménytelen személyes egyeztetés esetén pedig annak napján adja át a Fogyasztónak.

Az írásban előterjesztett panaszt a Vállalkozás annak kézhezvételétől számított 30 napon belül kivizsgálja, illetve ugyanezen határidőn belül megválaszolja. A Vállalkozás köteles a panasz elutasítására vonatkozó álláspontját megindokolni.

A Vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet öt évig őrzi meg.

b.) Fogyasztóvédelmi Felügyelőség előtti eljárás megindítása

Amennyiben a jogvita az a.) pontban írtak szerint nem rendeződik, és a Fogyasztó szükségesnek látja, úgy a területileg illetékes Fogyasztóvédelmi Felügyelőség eljárását kezdeményezheti.

c.) Békéltető Testületi eljárás megindítása

Amennyiben a jogvita az a.) pontban írtak szerint nem rendeződik és a Fogyasztó szükségesnek látja, úgy a területileg illetékes Békéltető Testület eljárásának lefolytatását is kezdeményezheti. A Vállalkozás székhelye szerint illetékes Békéltető Testület:

Zala Megyei Békéltető Testület

8900, Zalaegerszeg, Petőfi utca 24. (Kamarák háza)

Tel.:92/550-513

Fax:92/550-525

E-mail: 

d.) Bírósági igényérvényesítés

Amennyiben a felek jogvitája az előző pontban írtak szerint nem rendeződik, úgy a Fogyasztó kezdeményezheti a hatáskörrel és illetékességgel rendelkező bíróság eljárását.

  1. A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog

A Fogyasztót a jelen pontban meghatározott határidőn belül indoklás nélküli elállási jog illeti meg.

A fogyasztó az elállási vagy felmondási jogát

  1. a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén
  2. aa) a terméknek
  3. ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek
  4. ac) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
  5. ad) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételnek napjától;

 

  1. b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.

Ezen rendelkezések nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.

A fogyasztó az elállási vagy felmondási jogát

  1. a) a jelen pontban hivatkozott nyilatkozat-minta felhasználásával; vagy
  2. b) az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja.

Az elállási, vagy felmondási jog gyakorlását határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó nyilatkozatát a Vállalkozás részére a jelen pontban meghatározott határidő lejárta előtt e-mail útján, vagy ajánlott postai küldeményként elküldi.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán ajánlott küldeményként, vagy elektronikus úton küldött levélben) a Vállalkozásnak a jelen ÁSZF-ben megjelölt címeire, amelyek az alábbiak:

4WD Profi Shop Kft.

8934, Bezeréd, Dózsa Gy. u. 93.

Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is, amely az alábbi:

Elállási/felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett:…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogom/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja/átvétel időpontja:………………………………………………………………………………………………………………..

A fogyasztó(k) neve:………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

A fogyasztó(k) címe:………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)……………………………………………………………………………

Kelt:…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni a fenti címre 14 napon belül.

A Vállalkozás a Fogyasztó elállási/felmondási nyilatkozata kézhezvételét legkésőbb annak kézhezvételétől számított 3 munkanapon belül visszaigazolja a Fogyasztó részére, olyan formában, amilyen formában az a Vállalkozáshoz megérkezett.

Ha a fogyasztó eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollévők között kötött szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.

A Vállalkozás a Fogyasztónak visszajáró összeget a Fogyasztó által megadott számlaszámra téríti vissza. A Fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján a vállalkozás a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.

Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletkülönbséget.

Termék adásvételére irányuló szerződés esetén a Vállalkozás mindaddig visszatarthatja a fent meghatározott összeget, amíg a Fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ha a Fogyasztó eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a Vállalkozásnak vagy a Vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a Fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt küldi.

A Fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli. A Vállalkozás az utánvéttel küldött csomagot nem köteles átvenni.

A Fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

A Fogyasztó elállási vagy felmondási joga gyakorlása esetén nem viseli az alábbi költségeket:

  1. a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés teljesítésének teljes vagy részleges költségeit, ha
  2. aa) a Vállalkozás a 45/2014 (II.26.) Korm.rend. 11.§ (1) bekezdésének i) vagy k) pontjában előírt tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget, vagy
  3. ab) a fogyasztó nem kérte a 45/2014 (II.26.) Korm.rend. 13.§ és a 19. § szerint a szolgáltatás teljesítésének megkezdését

a 45/2014. (II.26.) Korm. rend. 20 § (2) bekezdésében meghatározott határidő lejárta előtt;

  1. b) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom szolgáltatásának teljes vagy részleges költségeit, ha
  2. ba) a Fogyasztó nem adta kifejezett, előzetes beleegyezését ahhoz, hogy a teljesítés a 45/2014. (II.26.) Korm. rend. 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő lejárta előtt megkezdődjön,
  3. bb) a Fogyasztó a ba) pont szerinti beleegyezése megadásával egyidejűleg nem nyilatkozott annak tudomásulvételéről, hogy beleegyezésével elveszíti a 45/2014. (II.26.) Korm. rend. 20. § -a szerinti jogát, vagy
  4. bc) a Vállalkozás elmulasztotta megadni a 45/2014. (II.26.) Korm. rend. 12 §(2) bekezdésében vagy a 18. §-ban előírt visszaigazolást.

A Fogyasztót az elállási, vagy felmondási joga gyakorlásával összefüggésben a 45/2014. (II.26.) Korm. rend. 23. § (3) bekezdésében, valamint 24-26. §-ban meghatározottakon felül további költség és egyéb kötelezettség nem terheli.

A Fogyasztó nem gyakorolhatja a jelen pont szerinti elállási, vagy felmondási jogát a 45/2014. (II.26.) Korm. rend. 29. §-ában meghatározott esetekben.

Az elállási jogról szóló tájékoztató hiányában jogosult a Fogyasztó 12 hónapig gyakorolni az elállási jogát, feltéve, hogy a Vállalkozás az elállás jogára vonatkozó tájékoztatót a Fogyasztó részére tartós adathordozón megadta. Ebben az esetben az elállásra nyitva álló határidő a tájékoztatás közlésétől számított 14. napon jár le.

Amennyiben a termékről felbontás után a futár jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 14 napos cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.

  1. Tájékoztató a kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról
  2. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Vállalkozás hibás teljesítése esetén a Vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön- választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a Vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van a kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

  1. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzlet tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

  1. ótállás

Milyen esetben élhet Ön a jótállás jogával?

Hibás termék esetén a Vállalkozás jótállásra köteles.

A Vállalkozás webáruházában található termékekre vonatkozó jótállási idő: 1 év.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

Mikor mentesül a Vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A Vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

  1. Letét/pénzügyi biztosíték

A Vállalkozás a Fogyasztóktól letétet, vagy egyéb pénzügyi biztosítékot nem kér.

  1. Magatartási kódex

A Vállalkozás magatartási kódexnek nem vetette alá magát.

  1. Megrendelés, megrendelés törlése, illetve a termék átvétele

A Patroldoktor webáruházban történt rendeléssel a Fogyasztó elfogadja jelen ÁSZF-et, és egyidejűleg kijelenti, hogy tisztában van a rendelés menetével. A vásárlás/rendelés menetéről a Fogyasztó részletes tájékoztatót és segítséget talál a Vásárlás menete menüpont alatt.

A vásárlást csak akkor tudjuk elfogadottnak tekinteni, illetve regisztrálni, ha a Fogyasztó az ezen az oldlalon található mezőket maradéktalanul kitölti. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért a Vállalkozás felelősséget nem vállal.

A Fogyasztó köteles a kiszállítás időpontjában az általa kézhez vett csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem fogadunk el.

A megrendelést követően a Vállalkozás e-mailben haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül értesítést küld a Fogyasztónak a megrendelés elfogadásáról.

A Fogyasztó felelőssége gondoskodni arról, hogy a csomag átvételét biztosítsa.

Amennyiben kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, ennek tényéről a szállító értesítést hagy, majd legfeljebb egy alkalommal ismét kísérletet tesz a csomag kiszállítására.

A Patroldoktor webáruházban leadott rendelés állapotáról a rendelést követően haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül e-mailben értesíti a rendszer a Fogyasztót. Rendelését a Fogyasztó mindaddig indoklás nélkül lemondhatja, amíg nem kapott értesítést a kiszállításról. Az e-mail tartalmazza a rendelés valamennyi részletét. Kérjük, a megrendelés teljesüléséig őrizze meg ezt az e-mailt. A Patroldoktor webáruházban leadott rendelésének törléséhez kérjük, vegye fel a webáruházzal a kapcsolatot minél előbb. Ezt megteheti közvetlenül a Kapcsolat menüpont alatt lévő e-mail küldés modulon, a  címre küldött levélben. A levél tárgyába feltétlenül írja be a következőt: “rendelés lemondása”.

  1. Egyéb rendelkezések

A Vállalkozás által üzemeltetett webáruházban való vásárlás feltételezi a Fogyasztó részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és felmerülő hibákra.

A Vállalkozás nem felelős az alábbiakban írtak okán bekövetkező károk miatt:

  • Az interneten küldött és/vagy fogadott bármilyen adat elvesztése az internetes szolgáltatás hibájából,
  • Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a webáruház akadálytalan működését és a vásárlást,
  • Bármilyen meghibásodás, bármely vételo eszközben a kommunikációs vonalakon,
  • Bármely levél – függetlenül attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett – de főleg bármilyen adat elvesztése,
  • Bármely szoftver nem megfelelő működése,
  • Bármilyen programhiba, abnormális esemény vagy egyéb technikai hiba következményei.

A Vállalkozás nem felelős semmilyen kárért, függetlenül attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami a webáruházon való csatlakozás miatt következett be.

A Fogyasztó felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól.

A Fogyasztó felelős a webáruházhoz való kapcsolódásáért és a webáruházban való vásárlásért.

A Vállalkozás nem vonható felelősségre semmilyen vis maior esetén vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami tőle független , neki fel nem róható okból következett be.

A Vállalkozás peres eljárást kezdeményezhet bárki ellen, aki a www.patroldoktor.hu honlap használata során csalást, vagy bármilyen más bűncselekményt követ el vagy annak elkövetését megkísérli.

A Vállalkozás nem vonható felelősségre semmilyen harmadik személy által valamely résztvevő rovására történt csalás vagy egyéb bűncselekmény miatt.

Abban az esetben, ha a Fogyasztó bármilyen formában megsérti az ÁSZF-ben írtakat, a Vállalkozás annak észlelését követően érvénytelennek nyilváníthatja a Fogyasztó regisztrációját.

A Fogyasztók személyes adatainak felhasználása az adatvédelmi jogszabályok hatályos rendelkezéseinek értelmében történik.

A Vállalkozás a Fogyasztók adatait a szerződés teljesítésére és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítás érdekében tárolja.

A Fogyasztó jelen ÁSZF elfogadásával kifejezetten hozzájárulását adja ahhoz, hogy a Vállalkozás a regisztráció során megadott e-mail címén a későbbikben tájékoztassa őt esetleges akcióiról és újdonságairól.

Share This
X